
|
My True Life :')
Monday, 11 February 2013 @ 22:27 | 0 Comment [s]
Sekarang
aku rasa Ady semakin jauh dari aku. Semakin dia jauh, aku semakin lemah. Aku
macam dah tak mampu nak teruskan hidup. Ini semua lumrah kehidupan tapi aku
rasa macam tak percaya ini hidup aku. Tapi bila aku tengok perempuan lain,
diorang jalankan hidup dengan penuh kesabaran walaupun aku tengok diorang dalam
masalah. Bagi aku satu masalah dah cukup melemahkan aku. Tapi apa pun aku kena
teruskan hidup walaupun aku sedang lemah sangat. Dulu aku ada Crushh dan
Couple. Tapi kini Crushh dijadikan orang luar dari hidup aku, Couple dijadikan
Teman Tapi Mesra. Semuanya semakin berkurang. Tapi aku masih punya kawan dan
abang angkat yang paling aku sayang. Sepanjang cuti Gong Xi Fa Cai niy, aku
terpaksa release tension tempat yang aku suka. Berangin, tenang, sejuk, aman,
sepi dan cerah. Tapi aku perlukan teman untuk pergi kat tempat tuhh. Dekat
situlah satu satunya dapat lepaskan tekanan aku bagai nak gila. Banyak kan
dugaan yang aku tempuh niy. Allah beri dugaan setakat hambanya mampu tempuh.
Cuma aku jek yang lemah semangat bila orang yang aku sayang dah makin jauh dari
hidup aku. Banyak yang aku fikirkan diluar jangkaan. Aku jek yang fikir negatif
pasal orang baru dalam hidup, itu disebabkan sifat penakut aku. This is My True Life :’)
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |