//SWEETHEART ;
My True Life :')
Monday, 11 February 2013 @ 22:27 | 0 Comment [s]



Sekarang aku rasa Ady semakin jauh dari aku. Semakin dia jauh, aku semakin lemah. Aku macam dah tak mampu nak teruskan hidup. Ini semua lumrah kehidupan tapi aku rasa macam tak percaya ini hidup aku. Tapi bila aku tengok perempuan lain, diorang jalankan hidup dengan penuh kesabaran walaupun aku tengok diorang dalam masalah. Bagi aku satu masalah dah cukup melemahkan aku. Tapi apa pun aku kena teruskan hidup walaupun aku sedang lemah sangat. Dulu aku ada Crushh dan Couple. Tapi kini Crushh dijadikan orang luar dari hidup aku, Couple dijadikan Teman Tapi Mesra. Semuanya semakin berkurang. Tapi aku masih punya kawan dan abang angkat yang paling aku sayang. Sepanjang cuti Gong Xi Fa Cai niy, aku terpaksa release tension tempat yang aku suka. Berangin, tenang, sejuk, aman, sepi dan cerah. Tapi aku perlukan teman untuk pergi kat tempat tuhh. Dekat situlah satu satunya dapat lepaskan tekanan aku bagai nak gila. Banyak kan dugaan yang aku tempuh niy. Allah beri dugaan setakat hambanya mampu tempuh. Cuma aku jek yang lemah semangat bila orang yang aku sayang dah makin jauh dari hidup aku. Banyak yang aku fikirkan diluar jangkaan. Aku jek yang fikir negatif pasal orang baru dalam hidup, itu disebabkan sifat penakut aku. This is My True Life :’)


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.