//SWEETHEART ;
Permulaan :’)
Friday, 1 February 2013 @ 00:59 | 0 Comment [s]



Sekarang aku nak kumpul duit nak beli barang keperluan untuk diri aku sendiri. Kalau aku ada duit lebih insyaallah aku belanja abang kesayangan aku. Kalau aku kekurangan duit pepandai aku lah nak cari duit kat mana. Tak menyusahkan orang lain punnn. Duit aku kan xp Sekarang aku rasa macam tak nak couple dengan sesapa pun. Tapi kalau ada rezeki aku on je lah sebab aku memang perlukan seseorang untuk elakkan aku dari penjara kesunyian niy. Inilah yang dikatakan “PERMULAAN”. Sekarang aku kena buat rutin harian aku lah kan, macam biasa *buat keje sekolah à susun  jadual à basuh dan gosok baju sekolah à kumpul duit à beli barang keperluan* See? Simple jehh kan tapi nafsu aku niy membuak buak. Alahaiii, cakap je senang tapi nak buat tuhh memang susah. Biasalah budak budak zaman sekarang ada jeh alasan kalau nak mulakan *PERMULAAN*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.