
|
Permulaan :’)
Friday, 1 February 2013 @ 00:59 | 0 Comment [s]
Sekarang
aku nak kumpul duit nak beli barang keperluan untuk diri aku sendiri. Kalau aku
ada duit lebih insyaallah aku belanja abang kesayangan aku. Kalau aku
kekurangan duit pepandai aku lah nak cari duit kat mana. Tak menyusahkan orang
lain punnn. Duit aku kan xp Sekarang aku rasa macam tak nak couple dengan
sesapa pun. Tapi kalau ada rezeki aku on je lah sebab aku memang perlukan
seseorang untuk elakkan aku dari penjara kesunyian niy. Inilah yang dikatakan “PERMULAAN”. Sekarang aku kena buat
rutin harian aku lah kan, macam biasa *buat
keje sekolah à susun jadual à basuh
dan gosok baju sekolah à kumpul duit à beli barang keperluan* See? Simple jehh kan
tapi nafsu aku niy membuak buak. Alahaiii, cakap je senang tapi nak buat tuhh
memang susah. Biasalah budak budak zaman sekarang ada jeh alasan kalau nak
mulakan *PERMULAAN*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |