//SWEETHEART ;
You're My Soul :')
Saturday, 9 February 2013 @ 20:26 | 0 Comment [s]



Dah berminggu minggu aku Ady tak reply text aku, bila aku call dia matikan. Bertuah punya budak ! Why he treat me like this? What’s my sin on you? Just say it! Did I’ve wrong with him :’( Please forgive me :’( I miss you so much. Now you like my soul. Without you my life very upset :’( *speaking*
Aku dah tak larat nak jalankan hidup tanpa melepaskan rindu kat Adyy :’( Dah lama aku nak jumpa Adyy tapi cuma Adyy macam marah kat aku. Insyaallah aku kena bangkit semula nak teruskan hidup aku yang berliku liku niy. Dugaan-Mu akan ku teruskan dengan hati yang terbuka walaupun berat hati aku nak jalankan. Hikmah disebalik yang berlaku mungkin untuk kebaikan untuk diriku sendiri :’)
Kau ibarat jiwa dan roh :’)


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.