
|
You're My Soul :')
Saturday, 9 February 2013 @ 20:26 | 0 Comment [s]
Dah
berminggu minggu aku Ady tak reply text aku, bila aku call dia matikan. Bertuah
punya budak ! Why he treat me like this? What’s my sin on you? Just say it! Did
I’ve wrong with him :’( Please forgive me :’( I miss you so much. Now you like
my soul. Without you my life very upset :’( *speaking*
Aku dah
tak larat nak jalankan hidup tanpa melepaskan rindu kat Adyy :’( Dah lama aku
nak jumpa Adyy tapi cuma Adyy macam marah kat aku. Insyaallah aku kena bangkit
semula nak teruskan hidup aku yang berliku liku niy. Dugaan-Mu akan ku teruskan
dengan hati yang terbuka walaupun berat hati aku nak jalankan. Hikmah disebalik
yang berlaku mungkin untuk kebaikan untuk diriku sendiri :’)
Kau ibarat jiwa
dan roh :’)
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |