
|
Tenang :’)
Friday, 1 February 2013 @ 06:39 | 0 Comment [s]
Sejak
aku single dari tahun lepas, terasa hidup aku lagi tenang daripada orang yang
tengah bercouple niy. Tapi aku jelly lah tengok diorang sweet sweet bagai niy.
Jelly sangat. Mulalah hidup aku kosong :’( Bila aku tengok sepasang couple
tengah bertekak rasa macam rimas kan? Haihh -,- lumrah hidup :’) Aku dengan Ady
putus couple putus couple, hmm kekal ke macam niy? TTM jelahh dengan dia, kalau
ada rezeki couple dengan dia :’) Insyaallah :’) Sekarang dia tengah merajuk
dengan aku, aku nak pergi rumah dia tapi takot ada mak atau abang dia, haihh
-,- mayuuu nyaa bhaiii :3 Nanti abang dengan mak dia cakap apa pulak, hmm :’/
Sekarang aku fokus dengan kehidupan dan pelajaran. Aku nak jalakan hidup dengan
tenang, tapi ada kalanya kita stress atau frustt menonggeng. Haha XD nak kemana
siaa ayat XP
The End
:*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |