//SWEETHEART ;
Tenang :’)
Friday, 1 February 2013 @ 06:39 | 0 Comment [s]



Sejak aku single dari tahun lepas, terasa hidup aku lagi tenang daripada orang yang tengah bercouple niy. Tapi aku jelly lah tengok diorang sweet sweet bagai niy. Jelly sangat. Mulalah hidup aku kosong :’( Bila aku tengok sepasang couple tengah bertekak rasa macam rimas kan? Haihh -,- lumrah hidup :’) Aku dengan Ady putus couple putus couple, hmm kekal ke macam niy? TTM jelahh dengan dia, kalau ada rezeki couple dengan dia :’) Insyaallah :’) Sekarang dia tengah merajuk dengan aku, aku nak pergi rumah dia tapi takot ada mak atau abang dia, haihh -,- mayuuu nyaa bhaiii :3 Nanti abang dengan mak dia cakap apa pulak, hmm :’/ Sekarang aku fokus dengan kehidupan dan pelajaran. Aku nak jalakan hidup dengan tenang, tapi ada kalanya kita stress atau frustt menonggeng. Haha XD nak kemana siaa ayat XP
The End :*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.