//SWEETHEART ;
February Wishes :*
Friday, 1 February 2013 @ 18:38 | 0 Comment [s]



Aku nak Ady jadi milik aku. Aku nak dia jaga aku. Aku nak dia temankan aku. Aku nak dia protect aku dari bahaya. Aku nak ketawa dengan dia. Aku nak menangis dengan dia. Susah senang aku nak dia sentiasa kat sisi aku. Aku nak dia berbual dengan aku. Aku nak dia yang mulakan saat sweet. Aku nak dia janji dengan aku sesuatu dan dia kena tunaikan. Aku ank dia sweet macam SETIA HUJUNG NYAWA.  Aku nak dia faham perasaan aku. Apa apa berlaku aku nak dia sentiasa disisi aku. Aku nak dia setia dengan aku. Aku nak dia lakukan segala galanya untuk aku. Yang penting, dia SAYANG aku :*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.