
|
February Wishes :*
Friday, 1 February 2013 @ 18:38 | 0 Comment [s]
Aku nak
Ady jadi milik aku. Aku nak dia jaga aku. Aku nak dia temankan aku. Aku nak dia
protect aku dari bahaya. Aku nak ketawa dengan dia. Aku nak menangis dengan
dia. Susah senang aku nak dia sentiasa kat sisi aku. Aku nak dia berbual dengan
aku. Aku nak dia yang mulakan saat sweet. Aku nak dia janji dengan aku sesuatu
dan dia kena tunaikan. Aku ank dia sweet macam SETIA HUJUNG NYAWA. Aku nak
dia faham perasaan aku. Apa apa berlaku aku nak dia sentiasa disisi aku. Aku
nak dia setia dengan aku. Aku nak dia lakukan segala galanya untuk aku. Yang
penting, dia SAYANG aku :*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |