//SWEETHEART ;
Itu Kisah Lama
Saturday, 9 February 2013 @ 20:24 | 0 Comment [s]



Semua tanya aku pasal Jep. Apasal pulak? Itu dulu. Kenapa sekarang nak tanya? Kenapa tak dulu jek. Sekarang Jep *Crushh* dah ada girlfriend. Start tulah aku tak nak tegur dia and aku tak nak IM dengan dia lagi. Aku dah tak nak kacau hidup dia. Aku dah anggap semua tuhh Cuma kenangan jek walaupun dulu aku pernah suka dia. Tapi dalam hati aku cuma ada seorang jejaka yang Allah dah tentukan. Kenapa korang nak tanya sekarang sedangkan aku dah lupakan semua tuhh? Aku dah malas nak repeat pasal niy. Yang dah tahu tak payah nak kepochi sangat. Benda yang lama tak usah nak diungkit balik. Kalau korang ada kenangan yang korang dah lupakan mesti tak nak repeat balik kan? Ini hidup aku. Biar aku yang tentukan. Dulu aku cuba nak ambik hati Jep *Crushh* tapi orang lain yang dapat. Yelahh siapa lah aku niy kan? Aku niy ibarat orang luar yang tetiba menumpang rumah orang tanpa izin. Kalau aku pernah muncul dalam hidup Jep *Crushh* sekalipun aku anggap dia tuhh aku tak kenal langsung. So tak payah nak ajar aku. Cuma orang yang tertentu jek. Ye! Aku still suka kat Jep *Crushh* tapi aku lupakan semua tuhh. Aku dah malas nak layan dia. Lagipun dia dah ada girlfriend, aku jealous pasal tu lah aku tak layan dia :’( Dah tahukan sebab apa? Dah ! Tak payah nak tanya lagi pasal Jep *Crushh* ! Aku bukan GIRLFRIEND dia punnnn. Aku bukan Mak atau Kakak dia punnn. Kalau nak tanya pasal Jep *Crushh* tuhh tanya lah nenek dia. Lagi senang tanyalah Jep sendiri. Sibuk sibuk tanya aku kenapa? -,-


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.