
|
Itu Kisah Lama
Saturday, 9 February 2013 @ 20:24 | 0 Comment [s]
Semua
tanya aku pasal Jep. Apasal pulak? Itu dulu. Kenapa sekarang nak tanya? Kenapa
tak dulu jek. Sekarang Jep *Crushh* dah ada girlfriend. Start tulah aku tak nak
tegur dia and aku tak nak IM dengan dia lagi. Aku dah tak nak kacau hidup dia.
Aku dah anggap semua tuhh Cuma kenangan jek walaupun dulu aku pernah suka dia.
Tapi dalam hati aku cuma ada seorang jejaka yang Allah dah tentukan. Kenapa
korang nak tanya sekarang sedangkan aku dah lupakan semua tuhh? Aku dah malas
nak repeat pasal niy. Yang dah tahu tak payah nak kepochi sangat. Benda yang
lama tak usah nak diungkit balik. Kalau korang ada kenangan yang korang dah
lupakan mesti tak nak repeat balik kan? Ini hidup aku. Biar aku yang tentukan.
Dulu aku cuba nak ambik hati Jep *Crushh* tapi orang lain yang dapat. Yelahh
siapa lah aku niy kan? Aku niy ibarat orang luar yang tetiba menumpang rumah
orang tanpa izin. Kalau aku pernah muncul dalam hidup Jep *Crushh* sekalipun
aku anggap dia tuhh aku tak kenal langsung. So tak payah nak ajar aku. Cuma
orang yang tertentu jek. Ye! Aku still suka kat Jep *Crushh* tapi aku lupakan
semua tuhh. Aku dah malas nak layan dia. Lagipun dia dah ada girlfriend, aku
jealous pasal tu lah aku tak layan dia :’( Dah tahukan sebab apa? Dah ! Tak
payah nak tanya lagi pasal Jep *Crushh* ! Aku bukan GIRLFRIEND dia punnnn. Aku
bukan Mak atau Kakak dia punnn. Kalau nak tanya pasal Jep *Crushh* tuhh tanya
lah nenek dia. Lagi senang tanyalah Jep sendiri. Sibuk sibuk tanya aku kenapa?
-,-
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |