//SWEETHEART ;
Chinese New Year ^^
Friday, 8 February 2013 @ 22:45 | 0 Comment [s]



Selamat Tahun Baru Cina kepada rakyat Malaysia yang berbangsa Cina. *Gong Xi Fa Cai* (^^V) Sampai sekarang aku tak dapat nak mulakan hidup baru. Serius talk! Aku tak boleh lupakan Fauzan dengan Ady. Diorang ibarat roh dengan jiwa aku. Aku tak boleh kalau takda diorang. Kalau tak dapat tegur, aku tengok diorang pun dah cukup baik. Ya Allah! Kuatkanlah hati hamba-Mu ini. Mungkin aku tak dapat nak mulakan hidup baru sebab aku dah terlampau biasa dengan gembira dan sedih. Aku tak bersedia lagi nak mulakn life baru. Tapi bagi korang yang kat luar tuhh memang senang nak cari relay, tapi bagi aku susah nak terima orang luar yang tetiba nak kenal then nak couple. Takot nanti kena game macam Arep game aku. BTW aku rindu dia. Jealous lah jugak dia dengan orang lain.

Happy Chinese New Year (^^V) :*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.