
|
Chinese New Year ^^
Friday, 8 February 2013 @ 22:45 | 0 Comment [s]
Selamat
Tahun Baru Cina kepada rakyat Malaysia yang berbangsa Cina. *Gong Xi Fa Cai*
(^^V) Sampai sekarang aku tak dapat nak mulakan hidup baru. Serius talk! Aku
tak boleh lupakan Fauzan dengan Ady. Diorang ibarat roh dengan jiwa aku. Aku
tak boleh kalau takda diorang. Kalau tak dapat tegur, aku tengok diorang pun
dah cukup baik. Ya Allah! Kuatkanlah hati hamba-Mu ini. Mungkin aku tak dapat
nak mulakan hidup baru sebab aku dah terlampau biasa dengan gembira dan sedih.
Aku tak bersedia lagi nak mulakn life baru. Tapi bagi korang yang kat luar tuhh
memang senang nak cari relay, tapi bagi aku susah nak terima orang luar yang
tetiba nak kenal then nak couple. Takot nanti kena game macam Arep game aku.
BTW aku rindu dia. Jealous lah jugak dia dengan orang lain.
Happy Chinese
New Year (^^V) :*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |