//SWEETHEART ;
Aku Lemah :'(
Sunday, 10 February 2013 @ 23:15 | 0 Comment [s]


Selepas kau luahkan perasaan yang sebenar kat aku. Aku terus terdiam dan tak sebut lagi nama kau. Sekarang kita dah dewasa kita jalankan hidup masing masing. Hajat aku masih tak berubah. Hajat aku yang utama “Saya harap awak melawat pusaka saya jika saya pergi dahulu”. Semua impian aku punah dan tidak akan diimpikan lagi, ini dah cukup buat aku merana dan sengsara. Semua impian aku membuat aku sedih dan menyakitkan walaupun itu bukan kenangan. Dia pergi, aku menjadi lemah, tidak bermaya dan tak mampu nak jalankan hidup ini lagi. Inilah perempuan ada lemah dan kuat. Aku tak pernah rasa lemah sampai macam niy sekali, langsung tak pernah, inilah kali pertama :’( Kau insan pertama buat aku merana. Kau insan pertama buat aku sengsara. Kau insan pertama buat aku menderita. Kau insan pertama buat aku tak bermaya. Kau insan pertama buat aku lemah. Kau insan pertama buat aku lemah semangat. Kaulah insan pertama mengubah hidup aku. Mungkin ini takdir. Aku hanya mampu redha kepada Allah Yang Maha Mengasihi :’) Jangan kata aku gembira setelah melihat aku ketawa. Jangan kata aku suka setelah melihat aku senyum. Jangan kata aku takda perasaan setelah aku bersama orang lain. Jangan kata aku suka mempermainkan orang lain setelah aku menerima orang baru dalam hidup. Dalam hati dan jiwa aku terlalu banyak seksaan seperti kaca yang pecah bercantum semula berulang kali. Ini bukan permainan tapi ini kenyataan bukan lakonan. Mana mana insan takkan dapat rasa macam mana aku rasa. Termasuk orang yang pernah tahu siapa aku sebenarnya dan macam mana aku orangnya. Hati insan yang kosong seperti rumah yang kosong dan sesiapa sahaja dapat masuk, tak perlu beri salam dan tak perlukan kunci :’)


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.