//SWEETHEART ;
Allah Memberi Peluang :')
Friday, 1 February 2013 @ 01:00 | 0 Comment [s]


Hmm, hari tuhh aku kat kantin dengan kenkawan, penat sangat time tuhh. Maklumlah dah sesi pagi dah tamat. Time tuhh aku Ieqa, Eny, Lela, Alya dengan yang lain lepak kat kantin. Diorang pegi beli makanan, aku pulak tercongok kat kantin nak tunggu sapa yang beli air, nanti aku ngecek. Then perut pulak berbunyi, terpaksa aku pegi beli sesorang. Time nak beli tuhh aku kena tunggu Fauzan blaa dulu sebab aku tak nak tegur dia dan sentap dengan dia >.<’ Hmm, time nak beli tuhh dia tegur panggil hoi hoi! Tapi aku tak layan. Nanti bengang kan?
Lepas tuhh semua dah makan minum diorang buat keje sekolah, budak kelas depan jek buat keje sekolah XP Aku sibuk layan handphone yang tak beberapa mahal tuhh XP Aku dah bosan aku tengok diorang buat keje sekolah. Then duduk balik tengok handphone. Gila kan aku niyyy? XP Tetiba Fauzan lalu kat sebelah aku, tapi dia cepuk muka aku dengan baju sukan dia yang wangi tuhh XD See? Aku nak marah tapi lepas tengok dia senyum tuhh aku rasa lega. Aku pun senyum lah balik :’) Rupa rupanya Allah bagi peluang kat aku untuk berbaik dengan dia. Insyaallah niat aku tak nak marah dia disebabkan dia seorang :’) Terima Kasih :*





Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.