
|
Allah Memberi Peluang :')
Friday, 1 February 2013 @ 01:00 | 0 Comment [s]
Hmm,
hari tuhh aku kat kantin dengan kenkawan, penat sangat time tuhh. Maklumlah dah
sesi pagi dah tamat. Time tuhh aku Ieqa, Eny, Lela, Alya dengan yang lain lepak
kat kantin. Diorang pegi beli makanan, aku pulak tercongok kat kantin nak
tunggu sapa yang beli air, nanti aku ngecek. Then perut pulak berbunyi,
terpaksa aku pegi beli sesorang. Time nak beli tuhh aku kena tunggu Fauzan blaa
dulu sebab aku tak nak tegur dia dan sentap dengan dia >.<’ Hmm, time nak
beli tuhh dia tegur panggil hoi hoi! Tapi aku tak layan. Nanti bengang kan?
Lepas
tuhh semua dah makan minum diorang buat keje sekolah, budak kelas depan jek
buat keje sekolah XP Aku sibuk layan handphone yang tak beberapa mahal tuhh XP
Aku dah bosan aku tengok diorang buat keje sekolah. Then duduk balik tengok
handphone. Gila kan aku niyyy? XP Tetiba Fauzan lalu kat sebelah aku, tapi dia
cepuk muka aku dengan baju sukan dia yang wangi tuhh XD See? Aku nak marah tapi
lepas tengok dia senyum tuhh aku rasa lega. Aku pun senyum lah balik :’) Rupa
rupanya Allah bagi peluang kat aku untuk berbaik dengan dia. Insyaallah niat
aku tak nak marah dia disebabkan dia seorang :’) Terima Kasih :*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |