//SWEETHEART ;
Mimpi Ngeri :0
Friday, 1 February 2013 @ 06:37 | 0 Comment [s]



Niy lah akibat tak basuh kaki! Kan dah dapat mimpi ngeri! Mimpi aku niy macam perangai aku suka keluar malam. Maybe ini hidayah kot :/ Aku mimpi aku balik sekolah tapi takda bas, kitorang tunggu sampai memalam. Bodoh kan? Relax cuma mimpi jek. Aku, Atyqa, Wani, Lela, Alya -,- Kenapa aku dapat mimpi macam tuh? Sumpah ngeri gila. Aku bangun tidur dua kali. Memula pukul 2.00 pagi then pukul 3.00 pagi. Eh? Peliknya :/ Aku dengan Atyqa lalu jalan lain, Lela dengan Wani lalu jalan lain, tapi Alya aku tak tahu dia pergi mana. Lepas tuhh ada satu geng budak lelaki ramai, dia kejar aku dengan Atyqa tetiba Alya, Wani, Lela ada kat belakang aku ikut lari jugak. Makin pelik niyhh :/ Lepas tuhh ada budak jerit cakap “Alya dah kena rogol !” Ishh :0 Aku dengan Atyqa terus berhenti pergi sembunyi. Beg aku boleh pulak tertinggal, tapi tak tahu kat mana. Yang peliknya Wani dengan Lela pulak hilang :/ Lepas tuhh aku dengan Atyqa balik jalan kaki sekejap jek, tetiba dah ada kat rumah Atyqa, ada kakak dia sekali. Kakak dia bawak kereta sebab nak amek beg aku yang tertinggal. Bila dah jumpa beg aku, kitorang risau pasal Alya, Wani, Lela. Ishh :0 Aku ngeri lah dengan mimpi cenggini. Mungkin Allah beri aku petunjuk supaya tak payah keluar malam lagi. Jika ini petunjuk-Nya aku insaf dan redha segala yang berlaku :’) 


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.