//SWEETHEART ;
Setia Hujung Nyawa :*
Wednesday, 30 January 2013 @ 02:57 | 0 Comment [s]



Auwww :* Sweet diorang niy kan? *bagai pinang dibelah dua* Alahaii aku nak sangat sweet macam diorang niy. Tapi bila aku nak cipta memori terindah dengan orang yang aku sayang mesti ada jehh halangan. Ada dua memori terindah aku, satu *duduk sebelah Fauzan time hari sukan sambil bergurau senda dengan dia* dua *Ady cubit hidung aku bila aku buat muka comel* Eh? Kenapa aku mesti ingat balik pasal Fauzan tuhh. Dah dahhh! Aku tak nak ingat dia lagi. Tuh keputusan aku dan aku sanggup terseksa demi nak lupakan dia. Buat apa aku nak ingat dia balik, dia dah sentap kat aku and maybe dia tak kan maafkan aku. So kalau dia tegur pun aku takda masa nak balik teguran dia tuhh. Nanti aku cakap sorang sorang. Ouhhh shit! Dah lah tak nak fikir dia lagi, dia kan dah tak fikir aku lagi. Sama jeh kan? 


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.