
|
Setia Hujung Nyawa :*
Wednesday, 30 January 2013 @ 02:57 | 0 Comment [s]
Auwww
:* Sweet diorang niy kan? *bagai pinang
dibelah dua* Alahaii aku nak sangat sweet macam diorang niy. Tapi bila aku
nak cipta memori terindah dengan orang yang aku sayang mesti ada jehh halangan.
Ada dua memori terindah aku, satu *duduk
sebelah Fauzan time hari sukan sambil bergurau senda dengan dia* dua *Ady cubit hidung aku bila aku buat muka
comel* Eh? Kenapa aku mesti ingat balik pasal Fauzan tuhh. Dah dahhh! Aku
tak nak ingat dia lagi. Tuh keputusan aku dan aku sanggup terseksa demi nak
lupakan dia. Buat apa aku nak ingat dia balik, dia dah sentap kat aku and maybe
dia tak kan maafkan aku. So kalau dia tegur pun aku takda masa nak balik
teguran dia tuhh. Nanti aku cakap sorang sorang. Ouhhh shit! Dah lah tak nak
fikir dia lagi, dia kan dah tak fikir aku lagi. Sama jeh kan?
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |