
|
Mulakan Hidup Baru :')
Saturday, 26 January 2013 @ 22:23 | 0 Comment [s]
Mulai
saat ini dan hari ini aku nak mula hidup baru dan lupakan masa silam yang
begitu pahit. Aku tak nak ingat lagi semuanya dan aku nak cara baru, sebab
semua niy mungkin membantu aku untuk melupakan saat saat pahit. Saat saat manis
aku akan jadikan jasa dan kenangan yang paling indah. Tapi ini semua akan
mengambil masa untuk melupakan semuanya. Insyaallah mereka yang pernah datang
dalam hidup aku, mungkin mereka sedang jadi yang terbaik untuk aku tapi tidak
berjaya. Haha XD ayat nak kemana siaa. Aku nak cara baru, style baru, still
member lama, usaha baru, boyfie baru, crushh baru insyaallah :’) Nak try fake
relay pulak lah, tengok diorang berfake fake relay relay niy macam best jekk
:’) Haha XD ayat boleh pakai siaa. Maybe kalau fake relay niy aku boleh tahu
lelaki niy macam mana. Haihh -,- aku takda kredit buat masa niy. Macam mana
nak main texting, aduyaiii -,- suee lah
macam niy. Nak topup :’( Takpalah pepandai aku lah mintak dekat mak sendiri
hihi xp
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |