//SWEETHEART ;
Mulakan Hidup Baru :')
Saturday, 26 January 2013 @ 22:23 | 0 Comment [s]


Mulai saat ini dan hari ini aku nak mula hidup baru dan lupakan masa silam yang begitu pahit. Aku tak nak ingat lagi semuanya dan aku nak cara baru, sebab semua niy mungkin membantu aku untuk melupakan saat saat pahit. Saat saat manis aku akan jadikan jasa dan kenangan yang paling indah. Tapi ini semua akan mengambil masa untuk melupakan semuanya. Insyaallah mereka yang pernah datang dalam hidup aku, mungkin mereka sedang jadi yang terbaik untuk aku tapi tidak berjaya. Haha XD ayat nak kemana siaa. Aku nak cara baru, style baru, still member lama, usaha baru, boyfie baru, crushh baru insyaallah :’) Nak try fake relay pulak lah, tengok diorang berfake fake relay relay niy macam best jekk :’) Haha XD ayat boleh pakai siaa. Maybe kalau fake relay niy aku boleh tahu lelaki niy macam mana. Haihh -,- aku takda kredit buat masa niy. Macam mana nak  main texting, aduyaiii -,- suee lah macam niy. Nak topup :’( Takpalah pepandai aku lah mintak dekat mak sendiri hihi xp


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.