//SWEETHEART ;
Pergilah :'(
Saturday, 26 January 2013 @ 22:21 | 0 Comment [s]



Sekarang aku dah tak nak kesah lagi pasal Fauzan dengan Ady :’( Tapi pasal Ady tuhh hmm kesah lah jugak. Kalau aku tak boleh bila dia takda :’( Hmm dia tuhh bukan selalu ada kredit. Tapi setiap hari aku ingat kat dia. Pasal Fauzan tuhh maybe dia dah lupakan aku kot, soryy lah kalau aku putuskan dia dulu tanpa sebab. Aku tahu dia mungkin nak balas balik kat aku kan? Memang kau patut buat aku macam gini sebab dulu aku buat kau macam gitu jugak. Okay aku paham sesangat dan balaslah sampai kau puas hati, aku tak marah sebab niy semua salah aku. Aku penat dengan semua dugaan niy aku penat sangat tapi aku tak menyerah macam gitu jek, aku nak mulakan hidup baru dengan orang lain. Tak kenal maka tak cinta. Insyaallah aku kuat :’) Tapi bila aku tengok Fauzan layan perempuan lain aku jealous jugak, bila aku bercakap dengan dia mesti dia tak layan and menganjing kat aku :’( Rasanya aku disisihkan :’( Tapi bila aku buat dang dengan dia, dia pulak tetiba menganjing aku tapi aku tak layan sebab aku tahu kalau menganjing balik kat dia, seolah olah aku bercakap sorang sorang. Tu yang aku fikirkan. Perempuan fikiran dia jauh. Maybe aku tak patut fikirkan pasal Fauzan, aku niy dah mengemis cinta. That’s okayyy. Aku redhaaa :’(




Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.