
|
Pergilah :'(
Saturday, 26 January 2013 @ 22:21 | 0 Comment [s]
Sekarang
aku dah tak nak kesah lagi pasal Fauzan dengan Ady :’( Tapi pasal Ady tuhh hmm
kesah lah jugak. Kalau aku tak boleh bila dia takda :’( Hmm dia tuhh bukan
selalu ada kredit. Tapi setiap hari aku ingat kat dia. Pasal Fauzan tuhh maybe
dia dah lupakan aku kot, soryy lah kalau aku putuskan dia dulu tanpa sebab. Aku
tahu dia mungkin nak balas balik kat aku kan? Memang kau patut buat aku macam
gini sebab dulu aku buat kau macam gitu jugak. Okay aku paham sesangat dan balaslah
sampai kau puas hati, aku tak marah sebab niy semua salah aku. Aku penat dengan
semua dugaan niy aku penat sangat tapi aku tak menyerah macam gitu jek, aku nak
mulakan hidup baru dengan orang lain. Tak kenal maka tak cinta. Insyaallah aku
kuat :’) Tapi bila aku tengok Fauzan layan perempuan lain aku jealous jugak,
bila aku bercakap dengan dia mesti dia tak layan and menganjing kat aku :’(
Rasanya aku disisihkan :’( Tapi bila aku buat dang dengan dia, dia pulak tetiba
menganjing aku tapi aku tak layan sebab aku tahu kalau menganjing balik kat
dia, seolah olah aku bercakap sorang sorang. Tu yang aku fikirkan. Perempuan
fikiran dia jauh. Maybe aku tak patut fikirkan pasal Fauzan, aku niy dah
mengemis cinta. That’s okayyy. Aku redhaaa :’(
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |