
|
Saya RINDU Awak :'(
Wednesday, 27 March 2013 @ 20:08 | 0 Comment [s]
Mana dia pergi selama niy ? :’( Dah berminggu minggu saya tunggu CMB awak tapi langsung takda khabar. Saya nak tanya orang lain tapi lebih baik saya diam sebab saya takut awak marahkan saya. Kelemahan perempuan memang macam tuhh. Kenapa saya call awak tak angkat, text awak tak reply. Biasanya kalau saya text awak, awak buat CMB tapi sekarang .......... hmm :’( takda pun. Saya nampak awak dekat mana mana tapi saya tak boleh tegur awak sebab saya kena rahsiakan pasal kita kan. Jangan cakap awak tinggalkan saya :’( Sumpahh saya dah takda sape sape lagi yang saya perlukan. Kita kenal 2 tahun, saya rindukan pelukan awak, saya rindukan ciuman awak, saya rindukan suara awak, saya rindukan pimpinan awak, saya rindukan wangian awak, saya rindukan AWAK. Tapi kenapa semua ini berlaku dekat saya :’( Apa salah saya dekat awak ? Tolong bagitahu saya :’( Mungkin saya akan mati akal bila takda awak. Serious talk ! Saya perlukan awak. Saya nak kita macam dulu :’( Tolong ubatkan hati saya yang luka. Mana awak ? :’( Saya diibaratkan mencari orang yang tak wujud dekat dunia niy. Dekat siapa saya nak lepaskan rindu selain awak ? Saya dapat rasa yang kita dah sampai dijalan pemisah. Saya tak nak terpisah dengan awak. Saya dah biasa hidup dengan awak. Tolong temankan saya sampai hujung hayat. Saya tak dapat bayangkan hidup saya tanpa awak. Tolong buat saya gembira. Saya dah tak mampu hidup dengan senyuman palsu, saya nak senyuman saya yang dulu. Hentikan segala kepedihan yang awak bagi dekat saya :’( Please back to me :’(
❤ ILOVEYOU ❤
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |