
|
Jauhnyaaa Sahabat :'(
Friday, 1 March 2013 @ 17:26 | 0 Comment [s]
Sekarang
aku rasa macam hilang kawan pulak :’( Semua macam dah jauh dengan aku .. Bila
aku bercakap takda sape yang nak balas balik, kalau balas balik pun cakap aku
merepek nilahh tulahh :’( Seolah olah aku yang pengakhir kata kalau diorang
berbual. Hmm, aku sedar aku sape :’( Takdalah active sgt macam korang. Kayy aku
paham. Kalau nak tahu kenapa aku marah marah :’/ sebab takda sape yang layan
aku, tolong aku, berborak dgn aku. Diorang Cuma tanya aku pasal hal penting
jekk. Nanti kalau aku bergaul dgn orang lain, korang pulak sindir sindir aku
pulakk, cakap lupa kawan :/ Sedangkan bila aku dekat dgn korang, semua diam and
tak layan aku. Okayy okayy aku paham dan siapa aku and aku tak layak jadi kawan
rapat korang, cuma kawan biasa jekk. Tadi time aku buat kerja kayu, sorang
pu tak pandang aku, tak tolong aku. Aku
bersusah payah tapi korang tolong kawan kawan yg lain. Aku hmm hmm :’( Pandang
pun tidak. Tunggu aku panggil baru nak gerak. Bila aku ajak pegi mana mana,
mesti kena ada sorang yang temankan jugak. Nanti pegi 3 orang. Baguslahh aku
diabaikan :’( Friends kita dah tak macam dulu. “Kawan memang takda istilah
perampas” tapi ramai yang abaikan kawan yang dah kenal lama bertahun tahun. Maybe
saat niy kalau nampak jek aku berubah, pepandailah korang fikir macam mana
perasaan aku bila diabaikan. Kalau tak ingat hmm takpe. Aku boleh berkawan dgn
orang lain. Mcam aku cakap tadi “Takda istilah perampas”. Semua dah lari, aku
jekk yang tak laku/kuno. Aku bukan nak salahkan korang tapi ini jek yang aku
mampu bagitahu. Kalau aku bagitahu depan depan korang mesti ada yang menyirap,
ada yang salahkan aku, and mesti ada yang mengata belakang aku. Maybe kalau aku
buat sesuatu mungkin aku tak tanya lg pendapat korang lagi. Semuanya nak
berahsia dgn aku, bila aku tanya “takda pape lahh” Kayy takpe aku senyum selagi
mampu dan sabar kat korang. Bukan tak nak kawan dgn korang tapi ... aku dah tak
nak jadi kawan macam adik beradik yang korang anggap selama niy. Cuma kawan
biasa jek. Bukan aku tak larat cuma ..... aku fikir yang aku tak layak nak
ambik tahu pasal korang lagi. Tapi korang rasa aku kawan yang korang anggap
tuhh, aku still ada depan mata korang. Cariklah aku kat mana mana :’)
Insyaallah aku dengar cerita apa yang korang nak cerita kat aku tuhh. Aku still
hidup lagi :’) Tapi kalau rasa aku dah takda guna untuk korang lagi, kayy aku
pahamm :’) aku tak layak jadi pendengar dan penasihat untuk kauu :’) Aku still
ada kawan :’/
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |