//SWEETHEART ;
Jauhnyaaa Sahabat :'(
Friday, 1 March 2013 @ 17:26 | 0 Comment [s]


Sekarang aku rasa macam hilang kawan pulak :’( Semua macam dah jauh dengan aku .. Bila aku bercakap takda sape yang nak balas balik, kalau balas balik pun cakap aku merepek nilahh tulahh :’( Seolah olah aku yang pengakhir kata kalau diorang berbual. Hmm, aku sedar aku sape :’( Takdalah active sgt macam korang. Kayy aku paham. Kalau nak tahu kenapa aku marah marah :’/ sebab takda sape yang layan aku, tolong aku, berborak dgn aku. Diorang Cuma tanya aku pasal hal penting jekk. Nanti kalau aku bergaul dgn orang lain, korang pulak sindir sindir aku pulakk, cakap lupa kawan :/ Sedangkan bila aku dekat dgn korang, semua diam and tak layan aku. Okayy okayy aku paham dan siapa aku and aku tak layak jadi kawan rapat korang, cuma kawan biasa jekk. Tadi time aku buat kerja kayu, sorang pu  tak pandang aku, tak tolong aku. Aku bersusah payah tapi korang tolong kawan kawan yg lain. Aku hmm hmm :’( Pandang pun tidak. Tunggu aku panggil baru nak gerak. Bila aku ajak pegi mana mana, mesti kena ada sorang yang temankan jugak. Nanti pegi 3 orang. Baguslahh aku diabaikan :’( Friends kita dah tak macam dulu. “Kawan memang takda istilah perampas” tapi ramai yang abaikan kawan yang dah kenal lama bertahun tahun. Maybe saat niy kalau nampak jek aku berubah, pepandailah korang fikir macam mana perasaan aku bila diabaikan. Kalau tak ingat hmm takpe. Aku boleh berkawan dgn orang lain. Mcam aku cakap tadi “Takda istilah perampas”. Semua dah lari, aku jekk yang tak laku/kuno. Aku bukan nak salahkan korang tapi ini jek yang aku mampu bagitahu. Kalau aku bagitahu depan depan korang mesti ada yang menyirap, ada yang salahkan aku, and mesti ada yang mengata belakang aku. Maybe kalau aku buat sesuatu mungkin aku tak tanya lg pendapat korang lagi. Semuanya nak berahsia dgn aku, bila aku tanya “takda pape lahh” Kayy takpe aku senyum selagi mampu dan sabar kat korang. Bukan tak nak kawan dgn korang tapi ... aku dah tak nak jadi kawan macam adik beradik yang korang anggap selama niy. Cuma kawan biasa jek. Bukan aku tak larat cuma ..... aku fikir yang aku tak layak nak ambik tahu pasal korang lagi. Tapi korang rasa aku kawan yang korang anggap tuhh, aku still ada depan mata korang. Cariklah aku kat mana mana :’) Insyaallah aku dengar cerita apa yang korang nak cerita kat aku tuhh. Aku still hidup lagi :’) Tapi kalau rasa aku dah takda guna untuk korang lagi, kayy aku pahamm :’) aku tak layak jadi pendengar dan penasihat untuk kauu :’) Aku still ada kawan :’/ 


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.