//SWEETHEART ;
@ZyraaaNadzyraaa
Friday, 1 March 2013 @ 17:18 | 0 Comment [s]


Hello! Dah lama tak updates blogging kan? Rinduu? Hmm tak payah nak rindu sangat. Siapa yang rindu pun aku tak tahu :/ Anyway busy sangat sangat and asek moody jek -,- So setiap hari muka berkerut and marah marah jek. Hmm adalah tuhh alasan yang ehemm ehemm :’) Tapi takpe, aku masih boleh senyum dan ketawa lagi. Nad ceria? Hmm, boleh kekal ke aku ceria ? :/ Maybe :’) Kalau still tak dengar aku ketawa korek telinga :D Still lagi tak nampak aku senyum, tak payah buat taik mata time tidur haha :D Why moody? Hmm, tanyalah nenek aku, maybe dia tahu haha :D Aku niy tak betul sikit sikit terasa hmm .. macam mana aku tak terasa kalau cerita pasal aku then cerita kat orang then orang tuhh pikir lain pikir jauh sangat. Yang terasa?  Aku tak suka ada orang ungkit ungkit cerita lama. Dah lama tak payah nak cerita kat orang kayy. Kini moden, cerita yang baru baru jekk. Hmm, bukan nak kutuk balik tapi aku bagitahu jek. Jangan ulang balik ea .. Nampak muka berkerut, kalai tak nak kena tengking dengan aku jangan tanya soalan bodoh and soalan yang ulang ulang. Now hidup aku takda function, so tak payah mengutuk orang tak perfect sedangkan kita pun tak perfect jugak. PMR? Tak ready lagii lah joyy :( Takutttttttttttttttttttttttt ! :( Anyway dah nak dekat ujian bulanan, nanti pertengahan tahun dah ada PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR and akhir tahun bermula lah heart attack yang tak pernah alami. PMR lahh apa lagi. Bodoh sangat kenapa?! Haha :D Gurauu :’) Gurau dengan blogg lagi bagus daripada takda sape yang nak layan gurau akuuu. Sedih kan? :’( Kalau tak tahu apa apa pasal aku, baik diam and senyap. Daripada korang nanti tuduh tuduh aku yang bukan, korang yang dapat dosa. Masa sekarang berlalu dengan cepat :’) Taubat? Hmmmmmmmmm :/ 


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.