//SWEETHEART ;
I’m Not Your Friend But ENEMY :)
Wednesday, 27 March 2013 @ 20:11 | 0 Comment [s]



Dear MN, aku tak hadap langsung dekat kau and aku tak simpan harapan langsung dekat kau :) Btw kalau kau nak tahu aku BENCI gegila dekat kau :) Dulu aku suka kau tapi sekarang jangan harap kau nak minta tolong pape kat aku, aku takkan tolong kau :) Disebabkan ada sorang budak perempuan tuhh terkejut kau relay dengan aku itu pun kau nak malu bagai. Eh ? Aku tak batak siaa dengan kau. Aku tak tergoda langsung dengan barang branded kau tuhh. Nanti kau pun mati jugak :) Kau jangan cakap aku selekeh dohh sedangkan kalau baju kau pun mak kau basuh :) Tak payah cakap orang ahh. Aku naik muak dengan kau. Maybe nanti kau akan tengok macam mana ANGIN aku dekat orang yang aku BENCI. Aku tak pernah benci orang sampai macam nihh, tapi niy baru 1st aku benci orang gegila. Takda orang PERFECT dohh dekat dunia nihh. Aku sedar aku pun tak PERFECT, aku ada kelemahan. Seandainya kalau kau nak mintak maaf pun, aku sumpah aku takkan maafkan kau :) Ini cara aku benci orang :) Kalau kau nak benci aku sekalipun, aku tak kisah langsung tapi kalau sampai mulut kau macam JAHANAM, CELAKA mungkin mulut aku lagi CELAKA dari yang kau sangka :) Kalau kau tak tahu niy blog aku, dipersilakan tahu sendiri. Eh aku lupalah :/ Aku dah block FB dengan TWITTER kau. Sebab semak dohh tengok status, gambar, profile, tweets kau tuhh :) Lelaki lain pun tak macam kau :) Anyway jangan nak BAJET handsome or cool sangat :) Kbye ! Penat cakap pasal lelaki tak mengenag jasa or else ! :*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.