
|
I’m Not Your Friend But ENEMY :)
Wednesday, 27 March 2013 @ 20:11 | 0 Comment [s]
Dear
MN, aku tak hadap langsung dekat kau and aku tak simpan harapan langsung dekat
kau :) Btw kalau kau nak tahu aku BENCI gegila dekat kau :) Dulu aku suka kau
tapi sekarang jangan harap kau nak minta tolong pape kat aku, aku takkan tolong
kau :) Disebabkan ada sorang budak perempuan tuhh terkejut kau relay dengan aku
itu pun kau nak malu bagai. Eh ? Aku tak batak siaa dengan kau. Aku tak tergoda
langsung dengan barang branded kau tuhh. Nanti kau pun mati jugak :) Kau jangan
cakap aku selekeh dohh sedangkan kalau baju kau pun mak kau basuh :) Tak payah
cakap orang ahh. Aku naik muak dengan kau. Maybe nanti kau akan tengok macam
mana ANGIN aku dekat orang yang aku BENCI. Aku tak pernah benci orang sampai
macam nihh, tapi niy baru 1st aku benci orang gegila. Takda orang PERFECT dohh
dekat dunia nihh. Aku sedar aku pun tak PERFECT, aku ada kelemahan. Seandainya
kalau kau nak mintak maaf pun, aku sumpah aku takkan maafkan kau :) Ini cara
aku benci orang :) Kalau kau nak benci aku sekalipun, aku tak kisah langsung
tapi kalau sampai mulut kau macam JAHANAM, CELAKA mungkin mulut aku lagi CELAKA
dari yang kau sangka :) Kalau kau tak tahu niy blog aku, dipersilakan tahu
sendiri. Eh aku lupalah :/ Aku dah block FB dengan TWITTER kau. Sebab semak
dohh tengok status, gambar, profile, tweets kau tuhh :) Lelaki lain pun tak macam
kau :) Anyway jangan nak BAJET handsome or cool sangat :) Kbye ! Penat cakap
pasal lelaki tak mengenag jasa or else ! :*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |