
|
Aku RINDU Diaaa :’)
Wednesday, 27 March 2013 @ 20:13 | 0 Comment [s]
Dear
ArdiAnsah :’) sumpah aku rindu gegila dekat kau tapi kau serious dah berubah :/
Tapi kenapa ???????? :’( Aku rindu kau yang dulu. Aku rindu time kau form 3
perangai macam bebudak, aku rindu manja kau yang dulu, aku rindu text kau yang
dulu, aku rindu sweet sweet kita yang dulu. Tapi sekarang kau lebihkan geng kau
daripada orang yang sayang kau. Aku tahu kau dah tak suka aku, tapi aku still
boleh senyum, still tunggu kau and still sayang kau :’) Aku
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gegila dekat kau :’( Aku nak jumpa
kau. Aku tak nak jauh dengan kau :’( Sumpahh aku tak pernah rasa seksa sebelum
niy. Ini kali pertama aku rasa macam niy :’( Kau tak rindu aku ke sayang ?
Honestly, kenapa kau dah berubah ? Dulu kau yang terhegeh hegeh dekat aku tapi
sekarang sumpah lain macam aku dah tak kenal kau but aku still terima kau
seadanya :’) Sebab kau buat aku rasa macam mana hidup sebenar :’) Hmm, aku
still ingat EX aku lagi. Tapi aku tak dapat terima diorang lagi sebab aku takut
benda yang lagi dahsyat berlaku dekat aku :’/ Tapi aku pelik kenapa aku still
boleh terima kau ? Aku tertanya tanya :/ Hmm, mungkin kau IBARAT nyawa aku
maybe :’( Andai kau baca blog aku pasal kau agaknya kau faham tak perasaan aku
? Agaknya kau rasa bersalah tak ? :’( Hmm, kalau kau tak paham jugak macam mana
perasaan aku that’s okay :’) Aku still boleh paham kau lagi :’)
❤ILOVEYOUMORE❤
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |