//SWEETHEART ;
Aku RINDU Diaaa :’)
Wednesday, 27 March 2013 @ 20:13 | 0 Comment [s]



Dear ArdiAnsah :’) sumpah aku rindu gegila dekat kau tapi kau serious dah berubah :/ Tapi kenapa ???????? :’( Aku rindu kau yang dulu. Aku rindu time kau form 3 perangai macam bebudak, aku rindu manja kau yang dulu, aku rindu text kau yang dulu, aku rindu sweet sweet kita yang dulu. Tapi sekarang kau lebihkan geng kau daripada orang yang sayang kau. Aku tahu kau dah tak suka aku, tapi aku still boleh senyum, still tunggu kau and still sayang kau :’) Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gegila dekat kau :’( Aku nak jumpa kau. Aku tak nak jauh dengan kau :’( Sumpahh aku tak pernah rasa seksa sebelum niy. Ini kali pertama aku rasa macam niy :’( Kau tak rindu aku ke sayang ? Honestly, kenapa kau dah berubah ? Dulu kau yang terhegeh hegeh dekat aku tapi sekarang sumpah lain macam aku dah tak kenal kau but aku still terima kau seadanya :’) Sebab kau buat aku rasa macam mana hidup sebenar :’) Hmm, aku still ingat EX aku lagi. Tapi aku tak dapat terima diorang lagi sebab aku takut benda yang lagi dahsyat berlaku dekat aku :’/ Tapi aku pelik kenapa aku still boleh terima kau ? Aku tertanya tanya :/ Hmm, mungkin kau IBARAT nyawa aku maybe :’( Andai kau baca blog aku pasal kau agaknya kau faham tak perasaan aku ? Agaknya kau rasa bersalah tak ? :’( Hmm, kalau kau tak paham jugak macam mana perasaan aku that’s okay :’) Aku still boleh paham kau lagi :’)

ILOVEYOUMORE


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.