//SWEETHEART ;
Peluang Sempit :’(
Friday, 25 January 2013 @ 06:24 | 0 Comment [s]


“Ya Allah, aku memerlukan hidayahmu untuk menjalani hidup yang penuh dugaan yang Engkau uji. Adakah ini peluang terakhir untuk memenangi hati si dia yang mungkin sedang bercelaru. Apakah perasaan si dia sekarang?” Hmm, tak sangka kau Fauzan pernah couple dengan Amalina sebelum niy. Kenapa dia kena rahsiakan perkara niy dekat aku? Kenapa? :’( Aku rasa macam tak berguna jek aku hidup. Aku takpernah tempuh degaan yang begitu berat macam niy. Macam macam masalah yang berlaku. Fikiran bercelaru, perasaan ragu ragu, apa semua niy. Satu satu bala datang kat aku. I Wish You Were Here :’( Sedihnya aku hari niy. Rasa nak bunuh diri jek. Apa semua hikmah disebalik semua niy. Aku harap disebalik semua niy hikmah yang baik. “Nad, sabar Nad” Aku still sayangkan Fauzan tapi aku sembunyikan perasaan niy sebab Fauzan tak macam lelaki lain *merajuk,terasa,jealous* Kalau lelaki lain cakap itu ini pun tak terasa. Fauzan luar biasa :’(

I Hope You Were Here With Me OneDay :’)


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.