
|
Peluang Sempit :’(
Friday, 25 January 2013 @ 06:24 | 0 Comment [s]
“Ya
Allah, aku memerlukan hidayahmu untuk menjalani hidup yang penuh dugaan yang
Engkau uji. Adakah ini peluang terakhir untuk memenangi hati si dia yang
mungkin sedang bercelaru. Apakah perasaan si dia sekarang?” Hmm, tak sangka kau
Fauzan pernah couple dengan Amalina sebelum niy. Kenapa dia kena rahsiakan
perkara niy dekat aku? Kenapa? :’( Aku rasa macam tak berguna jek aku hidup.
Aku takpernah tempuh degaan yang begitu berat macam niy. Macam macam masalah
yang berlaku. Fikiran bercelaru, perasaan ragu ragu, apa semua niy. Satu satu
bala datang kat aku. I Wish You Were Here :’( Sedihnya aku hari niy. Rasa nak
bunuh diri jek. Apa semua hikmah disebalik semua niy. Aku harap disebalik semua
niy hikmah yang baik. “Nad, sabar Nad” Aku still sayangkan Fauzan tapi aku
sembunyikan perasaan niy sebab Fauzan tak macam lelaki lain
*merajuk,terasa,jealous* Kalau lelaki lain cakap itu ini pun tak terasa. Fauzan
luar biasa :’(
I Hope You Were
Here With Me OneDay :’)
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |