
|
Masih Sayang Aku ke? :/
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:13 | 0 Comment [s]
Aku tak
paham sehh kenapa dengan kau :/ Niyhh dah masuk 2kali aku tanya nak fake atau
real then kau cakap nak real, aku tanya lagi nak ke tak? Memula kau cakap tak
tahu then aku tanya lagi nak ke tak last last kau cakap TAK. Kau tahu tak time
aku dengar tuhh aku rasa nak bunuh diri dohh. Tapi aku ada jugak rasa nak tikam
kau bebanyak kali. Nak gugur siakk jantung aku. Sebenarnya aku rindu gegila
dohh kat kau :’( Serious Talk! Not Joking! Kan dah keluar bahasa orang putih
semenjak masuk ELS. Weyhh! Aku tak percaya kawan sendiri nak sakit hati dan dia
sendiri yang cakap dia sayang couple dia. Mana satu yang betul, apa salahnya
kalau kita getback kan? Kalau ada orang kacau pun, itu kan ujian Allah. Macam
lah tak tahu. Time kita couple dulu macam gitu jugak kan? Okay jek. Aku still
sabar dengan kau dohh. Kalau tak sayang aku takpa. Aku diam jek kayyy :’)
For :
Fauzan *EX*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |