//SWEETHEART ;
Masih Sayang Aku ke? :/
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:13 | 0 Comment [s]



Aku tak paham sehh kenapa dengan kau :/ Niyhh dah masuk 2kali aku tanya nak fake atau real then kau cakap nak real, aku tanya lagi nak ke tak? Memula kau cakap tak tahu then aku tanya lagi nak ke tak last last kau cakap TAK. Kau tahu tak time aku dengar tuhh aku rasa nak bunuh diri dohh. Tapi aku ada jugak rasa nak tikam kau bebanyak kali. Nak gugur siakk jantung aku. Sebenarnya aku rindu gegila dohh kat kau :’( Serious Talk! Not Joking! Kan dah keluar bahasa orang putih semenjak masuk ELS. Weyhh! Aku tak percaya kawan sendiri nak sakit hati dan dia sendiri yang cakap dia sayang couple dia. Mana satu yang betul, apa salahnya kalau kita getback kan? Kalau ada orang kacau pun, itu kan ujian Allah. Macam lah tak tahu. Time kita couple dulu macam gitu jugak kan? Okay jek. Aku still sabar dengan kau dohh. Kalau tak sayang aku takpa. Aku diam jek kayyy :’)

For : Fauzan *EX*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.