//SWEETHEART ;
Lelah :'(
Saturday, 26 January 2013 @ 22:17 | 0 Comment [s]


Aku lelah dengan semua niy. Aku penat dengan semua niy. Aku tak mampu nak jalani hidup ini. Aku mahu pinjam bahu seseorang yang boleh tenangkan fikiran. Penat penat penat penat penat penat penatttttttttttttt! Macam mana kau nak sabar kalau satu satu masalah datang ganggu fikiran aku. Kenapa semua niy mesti terjadi. Kenapa?! Ya Allah! Apa yang aku kena buat. Aku rasa tertekan dengan hidup niy. Rasanya takda function nak teruskan hidup kalau sakit hati niy berulang kali. Rasanya aku dah tak kuat nak jalankan hidup niy semua :’(


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.