
|
Lelah :'(
Saturday, 26 January 2013 @ 22:17 | 0 Comment [s]
Aku
lelah dengan semua niy. Aku penat dengan semua niy. Aku tak mampu nak jalani
hidup ini. Aku mahu pinjam bahu seseorang yang boleh tenangkan fikiran. Penat
penat penat penat penat penat penatttttttttttttt! Macam mana kau nak sabar
kalau satu satu masalah datang ganggu fikiran aku. Kenapa semua niy mesti
terjadi. Kenapa?! Ya Allah! Apa yang aku kena buat. Aku rasa tertekan dengan
hidup niy. Rasanya takda function nak teruskan hidup kalau sakit hati niy
berulang kali. Rasanya aku dah tak kuat nak jalankan hidup niy semua :’(
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |