//SWEETHEART ;
Kenangan Yang Paling Pahit :'(
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:10 | 0 Comment [s]



Masa aku gaduh dengan Ady tuhh Alya ada cerita kat aku yang diorang texting. Hmm aku jealous gila time tuhh, sedih siaa :’( Then aku teringat dulu aku pernah gaduh dengan Alya sebab Ady. Hmm bodoh kan? Tapi time tuhh aku tak terfikir langsung pasal yang kitorang niyhh tengah berebut pasal seorang lelaki. Ya Allah baru sekarang aku sedar yang dulu aku buat kerja bodoh. Aku tak tahu lah yang Ady sayang aku bebetul atau memain jek. Aku pelik sebab dia kekadang benci aku kekadang okay dengan aku. Sikap dia yang macam tuhh buat aku ragu ragu :/ Hmm tapi bila diingatkan semula, aku memang sayang Ady gegila. Sekarang pun perasaan yang sama jugak. Aku tak nak jadik lagi teruk. Mungkin demi kebaikan aku, aku patut getback dengan Fauzan. Dan aku tak patut putuskan Fauzan dulu. Kalau aku tak putuskan maybe sampai sekarang aku kekal dengan dia. Aku nak getback Jijie cakap kawan aku sendiri nanti sakit hati, tapi kan kawan aku yang cakap dia sayang couple dia. Buat apa nak sakit hati bila aku nak getback dengan Fauzan. Tapi aku paling tak suka Geng Amira *GEDIKKK* tuhh! Seriously aku memang benci gila. Indah cakap bebudak gedik tuhh tabib spring kat Fauzan. Apakk ahhh! Aku menyirap siaa. Yang Amira gedikkk tuhh dia ikut jek Fauzan masuk kelab apa, masuk aktiviti apa, Amira tuhh macam COPYCATS siaa. Patutnya aku kena letak nama dia kat bio aku “HATES” err >.<’ Kay takpa. Orang cakap kalau tak berusaha tak dapat pape pun. So aku kena berusaha lebih sikit nak tarik perhatian orang yang aku yakin dia akan jaga aku dengan baik. Dan sekarang pun aku kena fokus jugak pada pelajaran, tak lama lagi aku kena menduduki peperiksaan yang popular tuhh. Alaaa tak kan tak kenal, periksa yang penting sangat tuhh lahhh. Hahh! Yang tuhh lahh *PMR* Doakan aku dapat flying results kayyy :*


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.