
|
Kenangan Yang Paling Pahit :'(
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:10 | 0 Comment [s]
Masa
aku gaduh dengan Ady tuhh Alya ada cerita kat aku yang diorang texting. Hmm aku
jealous gila time tuhh, sedih siaa :’( Then aku teringat dulu aku pernah gaduh
dengan Alya sebab Ady. Hmm bodoh kan? Tapi time tuhh aku tak terfikir langsung
pasal yang kitorang niyhh tengah berebut pasal seorang lelaki. Ya Allah baru
sekarang aku sedar yang dulu aku buat kerja bodoh. Aku tak tahu lah yang Ady
sayang aku bebetul atau memain jek. Aku pelik sebab dia kekadang benci aku
kekadang okay dengan aku. Sikap dia yang macam tuhh buat aku ragu ragu :/ Hmm
tapi bila diingatkan semula, aku memang sayang Ady gegila. Sekarang pun
perasaan yang sama jugak. Aku tak nak jadik lagi teruk. Mungkin demi kebaikan
aku, aku patut getback dengan Fauzan. Dan aku tak patut putuskan Fauzan dulu.
Kalau aku tak putuskan maybe sampai sekarang aku kekal dengan dia. Aku nak
getback Jijie cakap kawan aku sendiri nanti sakit hati, tapi kan kawan aku yang
cakap dia sayang couple dia. Buat apa nak sakit hati bila aku nak getback
dengan Fauzan. Tapi aku paling tak suka Geng Amira *GEDIKKK* tuhh! Seriously
aku memang benci gila. Indah cakap bebudak gedik tuhh tabib spring kat Fauzan.
Apakk ahhh! Aku menyirap siaa. Yang Amira gedikkk tuhh dia ikut jek Fauzan
masuk kelab apa, masuk aktiviti apa, Amira tuhh macam COPYCATS siaa. Patutnya
aku kena letak nama dia kat bio aku “HATES” err >.<’ Kay takpa. Orang cakap
kalau tak berusaha tak dapat pape pun. So aku kena berusaha lebih sikit nak
tarik perhatian orang yang aku yakin dia akan jaga aku dengan baik. Dan
sekarang pun aku kena fokus jugak pada pelajaran, tak lama lagi aku kena
menduduki peperiksaan yang popular tuhh. Alaaa tak kan tak kenal, periksa yang
penting sangat tuhh lahhh. Hahh! Yang tuhh lahh *PMR* Doakan aku dapat flying
results kayyy :*
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |