//SWEETHEART ;
I Wish You Were Here :’(
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:15 | 0 Comment [s]



Bila aku sedih takda sesiapa yang akan tanya, teman aku, pujuk aku. Aku rasa aku niy tak wujud bagi diorang semua. Pujuk? Hmm, aku yang rajin pujuk orang adalah, bukan diorang yang pujuk aku. Kalau kenkawan aku adalah pernah pujuk aku. Yang nak harapkan si Ady tuhh, tak payahlah. Aku tak suka kalau aku merajuk aku yang kena bagitahu orang tuhh, macam aku niy yang tarik perhatian orang tuhh. Aku nak orang tuhh yang tahu sendiri macam mana perasaan aku yang sebenarnya. Hmm sedihnya kalau macam niy jek :’( Siapa orang tuhh eak? Hanya Allah jek yang tahu macam mana situasi dan perasaan aku sekarang niy. Aku jek yang banyak berangan. Tapi kekadang angan angan kita boleh jadi kenyataan. Aku berharap sangat tahun 2013 niy menjadi lebih baik dari tahun2012. Abang angkat aku pun aku anggap macam abang sendiri, tapi kekadang jek tahu aku niy macam mana. Kalau yang Ady tuhh, aku merajuk dia pun ikut merajuk last last aku jugak yang kena pujuk dia bagai. Pengsan aku macam niy. Apa yang aku berharap sangat aku nak orang tahu situasi aku dengan perasaan yang sangat sedih niy. Hari hari aku sedih :’( Hope You Understand My Heart Beat <3 Fauzan tuhh sweet jugak kan. Time aku couple dengan dia, dia macam tawu tawu jek aku niy macam mana *kuat merajuk* *kuat menangis* kuat jealous* semuanya kuat sebab perempuan memang kuat *period* *mengandung* *lahirkan anak* *mengukir senyuman sewaktu sedih* jangan sakiti hati perempuan :’)

I wish in 2013 <3


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.