
|
I Wish You Were Here :’(
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:15 | 0 Comment [s]
Bila
aku sedih takda sesiapa yang akan tanya, teman aku, pujuk aku. Aku rasa aku niy
tak wujud bagi diorang semua. Pujuk? Hmm, aku yang rajin pujuk orang adalah,
bukan diorang yang pujuk aku. Kalau kenkawan aku adalah pernah pujuk aku. Yang
nak harapkan si Ady tuhh, tak payahlah. Aku tak suka kalau aku merajuk aku yang
kena bagitahu orang tuhh, macam aku niy yang tarik perhatian orang tuhh. Aku
nak orang tuhh yang tahu sendiri macam mana perasaan aku yang sebenarnya. Hmm
sedihnya kalau macam niy jek :’( Siapa orang tuhh eak? Hanya Allah jek yang
tahu macam mana situasi dan perasaan aku sekarang niy. Aku jek yang banyak
berangan. Tapi kekadang angan angan kita boleh jadi kenyataan. Aku berharap
sangat tahun 2013 niy menjadi lebih baik dari tahun2012. Abang angkat aku pun
aku anggap macam abang sendiri, tapi kekadang jek tahu aku niy macam mana.
Kalau yang Ady tuhh, aku merajuk dia pun ikut merajuk last last aku jugak yang
kena pujuk dia bagai. Pengsan aku macam niy. Apa yang aku berharap sangat aku
nak orang tahu situasi aku dengan perasaan yang sangat sedih niy. Hari hari aku
sedih :’( Hope You Understand My Heart Beat <3 Fauzan tuhh sweet jugak kan.
Time aku couple dengan dia, dia macam tawu tawu jek aku niy macam mana *kuat
merajuk* *kuat menangis* kuat jealous* semuanya kuat sebab perempuan memang
kuat *period* *mengandung* *lahirkan anak* *mengukir senyuman sewaktu sedih*
jangan sakiti hati perempuan :’)
I wish in 2013
<3
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |