//SWEETHEART ;
Friendships :*
Thursday, 10 January 2013 @ 23:03 | 0 Comment [s]



Check it out at above! XD
Friendships <3 Semua kena ada kawan XD
Yang takda kawan tuhh cepat cepat ada kawan kayy XD
Kebaikan kawan niy banyak faedah dia tau :D
1.     Kalau takda boyfie tapi kita masih punya kawan
2.   Daripada kita buat maksiat dengan boyfie lebih baik kita lepak dengan kawan kalau boringg
3.   Dimana kita ada disitu jugak ada kawan rapat kita
4.   Daripada kita luahkan perasaan kita dekat boyfie lebih baik kita luahkan dekat kawan kita
5.   Ambik gambar dengan kawan boleh jadi kenangan selama selamanya inshaallah
6.   Gelak ketawa dengan kawan lagi bestt kan kan?


Kekadang lelaki tak boleh dipercaya :D
Kawan? Kawan jugak sama tapi kena berhati hati XD
Manusia tak lari dari kesilapan so kita tawakal jek apa dah jadik kan kan? Tapi kekadang manusia niyhh menyirap kalau kawan dia asyik buat kesalahan yang sama jek kan. Hmm. Biasalah nak buat macam mana kan. Dah jadik sabar jew lahh :D


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.