
|
Friendships :*
Thursday, 10 January 2013 @ 23:03 | 0 Comment [s]
Friendships
<3 Semua kena ada kawan XD
Yang
takda kawan tuhh cepat cepat ada kawan kayy XD
Kebaikan kawan niy banyak faedah dia tau :D
1.
Kalau takda
boyfie tapi kita masih punya kawan
2.
Daripada kita
buat maksiat dengan boyfie lebih baik kita lepak dengan kawan kalau boringg
3.
Dimana kita ada
disitu jugak ada kawan rapat kita
4.
Daripada kita
luahkan perasaan kita dekat boyfie lebih baik kita luahkan dekat kawan kita
5.
Ambik gambar
dengan kawan boleh jadi kenangan selama selamanya inshaallah
6.
Gelak ketawa
dengan kawan lagi bestt kan kan?
Kekadang lelaki tak boleh
dipercaya :D
Kawan? Kawan jugak sama tapi
kena berhati hati XD
Manusia tak lari dari
kesilapan so kita tawakal jek apa dah jadik kan kan? Tapi kekadang manusia
niyhh menyirap kalau kawan dia asyik buat kesalahan yang sama jek kan. Hmm.
Biasalah nak buat macam mana kan. Dah jadik sabar jew lahh :D
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |