//SWEETHEART ;
Hari Pertama 2013 :’)
Thursday, 10 January 2013 @ 23:05 | 0 Comment [s]


Aku nak tahun 2013 dapat boyfie baru, azam baru, muka baru dan yang paling penting nak hidup baru. Semua cakap macam tuhh kan. Aku nak lupakan dia tapi still tak boleh. Kenapa eak? Apa salah aku sampai dia memaki caci hamun aku. Aku pelik. And aku dah tak kenal dia, dia pun dah tak macam dulu. Okay aku still sabar walaupun dia memaki aku kat Facebook. Weyhh? Aku sayang kau tapi macam niyhh kau balas. Okay fine! Kau nak aku benci kau ke? Sorry aku memang tak boleh benci kau sebab aku still sayang kau. Aku tak boleh kata benci tapi masih sayang. Sama macam aku tipu diri aku sendiri. Niy dah 2013, memang lah semua nak hidup baru tapi perangai tuhh tak payah nak berubah habis. Aku yakin satu hari nanti kau mesti bosan kalau takda akU *MAYBE* Terlalu banyak kenangan manis dengan kau. Memang susah nak lupakan. Well, kau kan suka couple dengan budak HOT, cantik, seksi. Aku niy tak cantik, tak HOT, tak seksi and aku tak turun bandar. Bila couple dengan aku kau tak nak member kau tahu. Tapi bila kau couple dengan perempuan lain satu dunia tahu. Dan aku pun perasan perempuan yang kau couple tuhh HOT lah siakk! Kay aku sedar aku siapa. Well, aku niy tak layak untuk kau. Maybe suatu hari nanti kau akan dapat rasa apa aku rasa sekarang niy. Kau mesti tak pernah nampak perempuan menangis. #15factsaboutme suka bersedih. Kalau kau tahu lah pasal blog niy. Maybe kau dah marah kat aku kan? Tapi blog niy untuk meluahkan perasaan :’)


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.