
|
Hari Pertama 2013 :’)
Thursday, 10 January 2013 @ 23:05 | 0 Comment [s]
Aku nak
tahun 2013 dapat boyfie baru, azam baru, muka baru dan yang paling penting nak
hidup baru. Semua cakap macam tuhh kan. Aku nak lupakan dia tapi still tak
boleh. Kenapa eak? Apa salah aku sampai dia memaki caci hamun aku. Aku pelik.
And aku dah tak kenal dia, dia pun dah tak macam dulu. Okay aku still sabar
walaupun dia memaki aku kat Facebook. Weyhh? Aku sayang kau tapi macam niyhh
kau balas. Okay fine! Kau nak aku benci kau ke? Sorry aku memang tak boleh
benci kau sebab aku still sayang kau. Aku tak boleh kata benci tapi masih
sayang. Sama macam aku tipu diri aku sendiri. Niy dah 2013, memang lah semua
nak hidup baru tapi perangai tuhh tak payah nak berubah habis. Aku yakin satu
hari nanti kau mesti bosan kalau takda akU *MAYBE* Terlalu banyak kenangan
manis dengan kau. Memang susah nak lupakan. Well, kau kan suka couple dengan
budak HOT, cantik, seksi. Aku niy tak cantik, tak HOT, tak seksi and aku tak
turun bandar. Bila couple dengan aku kau tak nak member kau tahu. Tapi bila kau
couple dengan perempuan lain satu dunia tahu. Dan aku pun perasan perempuan
yang kau couple tuhh HOT lah siakk! Kay aku sedar aku siapa. Well, aku niy tak
layak untuk kau. Maybe suatu hari nanti kau akan dapat rasa apa aku rasa
sekarang niy. Kau mesti tak pernah nampak perempuan menangis. #15factsaboutme
suka bersedih. Kalau kau tahu lah pasal blog niy. Maybe kau dah marah kat aku
kan? Tapi blog niy untuk meluahkan perasaan :’)
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |