
|
Perkenalan Diri
Thursday, 10 January 2013 @ 23:11 | 0 Comment [s]
Aku nak
perkenalkan diri aku niyhh, maybe yang diluar sana tak kenal aku niyhh macam
mana orangnya dan bahasa apa yang aku guna. Memang lah bahasa melayu tapi style
aku aku cakap macam mana. Zaman moden macam macam ada kan kan? Setakat bio aku
kat dalam blog niy tak cukup lagi.
1.
Aku niyhh pantang kalau orang yang aku tak kenal
tetiba panggil macam “couple” sesapa tetiba yang panggil aku macam tuhh memang
nak kena “Flying Kick” kecuali perempuan yang aku kenal.
2.
Kalau aku nak couple dengan seseorang tuhh kena
handsome, pandai, maintain, tak suka maki orang. Aku tak suka kalau couple
dengan orang yang tak kenal lagi lagi kat Facebook. Memang aku tak balas IM
dia. Harap maaf.
3.
Aku tak suka lelaki hisap rokok kecuali kalau orang
tuhh ada sifat yang aku cakap tadi inshaallah aku akan nasihatkan dia bebetul.
“Nobody Perfect”
4.
Aku suka snap gambar sebab tuhh lah aku nak sangat
jadi photographer. Member aku semua suka posing, kecuali diorang sibuk atau
penat atau moody.
5.
Bila aku dah sayang sangat seseorang tuhh, aku akan
setia dengan dia walaupun dia bukan milik aku. Tapi kalau keadaan memaksa
inshaallah aku akan melupakannya, tapi mengambil masa.
6.
Kalau aku bertudung sekolah, lipat sebelah. Kalau
badan rasa panas aku lipat lengan baju keatas paras siku. Yang kurang ajar dengan
aku, senang jek aku nak siku budak tuhh. Aku bukan buruk siku tapi kalau aku
siku muka orang memang buruklah muka budak tuhh.
7.
Aku tak suka orang memaksa aku kalau aku time
penat, malas, moody, lesu dan mengantuk. Kalau perempuan tahulah kenapa memarah
kan?
8.
Kalau aku online, cara aku guna bahasa baku atau
style budak sekarang. Aku tak suka guna perkataan singkat nanti tak manis
dipandang orang haha XD
9.
Aku suka dengar lagu yang baru, best dan touching.
10. Kalau
aku menangis mesti ada sebab, kalau aku menangis tapi takda sebab membazir jek
airmata aku. Aku susah nak keluarkan airmata tanpa sebab. So jangan paksa aku
keluarkan airmata aku.
11.
Aku pantang kalau ada cikgu buat kerja sekolah
belambak macam lori pasir tapi kena hantar time tuhh jugak ataupun sebelum
balik. Nak hantar sebelum balik tuhh macam kerja sekolah satu paket gula gula.
Santau juagk orang macam tuhh.
12. Aku
suka ketawa dan suka buat lawak yang tak seberapa lawak sangat. Lagipun member
aku semua macam tett sikit kan kan? XD
13. Aku
suka post lirik lagu kat dalam blog. Pasal tuhh lah aku suka dengar lagu.
Haha XD panjangkan? Korang
punya mesti panjang kan? Lagi panjang dari aku punya. That’s all jek! Kalau nak
lagi panjang face to face kay *malu* XP
Thanks For Reading! J
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |