//SWEETHEART ;
Perkenalan Diri 
Thursday, 10 January 2013 @ 23:11 | 0 Comment [s]

Aku nak perkenalkan diri aku niyhh, maybe yang diluar sana tak kenal aku niyhh macam mana orangnya dan bahasa apa yang aku guna. Memang lah bahasa melayu tapi style aku aku cakap macam mana. Zaman moden macam macam ada kan kan? Setakat bio aku kat dalam blog niy tak cukup lagi.
1.     Aku niyhh pantang kalau orang yang aku tak kenal tetiba panggil macam “couple” sesapa tetiba yang panggil aku macam tuhh memang nak kena “Flying Kick” kecuali perempuan yang aku kenal.
2.   Kalau aku nak couple dengan seseorang tuhh kena handsome, pandai, maintain, tak suka maki orang. Aku tak suka kalau couple dengan orang yang tak kenal lagi lagi kat Facebook. Memang aku tak balas IM dia. Harap maaf.
3.   Aku tak suka lelaki hisap rokok kecuali kalau orang tuhh ada sifat yang aku cakap tadi inshaallah aku akan nasihatkan dia bebetul. “Nobody Perfect”
4.   Aku suka snap gambar sebab tuhh lah aku nak sangat jadi photographer. Member aku semua suka posing, kecuali diorang sibuk atau penat atau moody.
5.   Bila aku dah sayang sangat seseorang tuhh, aku akan setia dengan dia walaupun dia bukan milik aku. Tapi kalau keadaan memaksa inshaallah aku akan melupakannya, tapi mengambil masa.
6.   Kalau aku bertudung sekolah, lipat sebelah. Kalau badan rasa panas aku lipat lengan baju keatas paras siku. Yang kurang ajar dengan aku, senang jek aku nak siku budak tuhh. Aku bukan buruk siku tapi kalau aku siku muka orang memang buruklah muka budak tuhh.
7.    Aku tak suka orang memaksa aku kalau aku time penat, malas, moody, lesu dan mengantuk. Kalau perempuan tahulah kenapa memarah kan?
8.    Kalau aku online, cara aku guna bahasa baku atau style budak sekarang. Aku tak suka guna perkataan singkat nanti tak manis dipandang orang haha XD
9.   Aku suka dengar lagu yang baru, best dan touching.
10. Kalau aku menangis mesti ada sebab, kalau aku menangis tapi takda sebab membazir jek airmata aku. Aku susah nak keluarkan airmata tanpa sebab. So jangan paksa aku keluarkan airmata aku.
11.   Aku pantang kalau ada cikgu buat kerja sekolah belambak macam lori pasir tapi kena hantar time tuhh jugak ataupun sebelum balik. Nak hantar sebelum balik tuhh macam kerja sekolah satu paket gula gula. Santau juagk orang macam tuhh.
12.  Aku suka ketawa dan suka buat lawak yang tak seberapa lawak sangat. Lagipun member aku semua macam tett sikit kan kan? XD
13.  Aku suka post lirik lagu kat dalam blog. Pasal tuhh lah aku suka dengar lagu.

Haha XD panjangkan? Korang punya mesti panjang kan? Lagi panjang dari aku punya. That’s all jek! Kalau nak lagi panjang face to face kay *malu* XP

Thanks For Reading! J


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.