
|
Nobody is Perfect !
Thursday, 10 January 2013 @ 23:12 | 0 Comment [s]
Pada
hari pertama masuk tuisyen ELS tuhh macam takut pulak kan, tapi lepas dah masuk
tuhh semua satu kelas pulak. Haha XD Tapi yang paling menyirap time dalam bas
ada budak cakap kitorang niyhh gedik pulak. Okay aku paham “Nobody Perfect”
tapi tak payah lah sampai nak mengutuk kitorang. Tahulah korang ada ramai
member yang join tapi mulut tak boleh jaga ea? Ada jugak kena makan kasut time
tuhh. Tapi aku masih bersabar sebab hari pertama. Mungkin lain kali giliran
kitorang pulak yang jadi pengacara Melodi yang lebih teruk. Kalau tak nak kena
ngumpat so please lahh jangan nak berlagar yang diri tuhh dah perfect lahh
sangat. Nasib baik kitorang niyhh excited masuk ELS. Kalau dipaksa korang yang
mengumpat tuhh makan kaki aku yang tak seberapa cantik niyhh. Tahulah ramai tak
payah lah nak sindir sindir. Maybe next time ada budak yang sesorang memang nak
kena buli. You got that?! Okay thanks for reading! <3
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |