//SWEETHEART ;
Nobody is Perfect !
Thursday, 10 January 2013 @ 23:12 | 0 Comment [s]

Pada hari pertama masuk tuisyen ELS tuhh macam takut pulak kan, tapi lepas dah masuk tuhh semua satu kelas pulak. Haha XD Tapi yang paling menyirap time dalam bas ada budak cakap kitorang niyhh gedik pulak. Okay aku paham “Nobody Perfect” tapi tak payah lah sampai nak mengutuk kitorang. Tahulah korang ada ramai member yang join tapi mulut tak boleh jaga ea? Ada jugak kena makan kasut time tuhh. Tapi aku masih bersabar sebab hari pertama. Mungkin lain kali giliran kitorang pulak yang jadi pengacara Melodi yang lebih teruk. Kalau tak nak kena ngumpat so please lahh jangan nak berlagar yang diri tuhh dah perfect lahh sangat. Nasib baik kitorang niyhh excited masuk ELS. Kalau dipaksa korang yang mengumpat tuhh makan kaki aku yang tak seberapa cantik niyhh. Tahulah ramai tak payah lah nak sindir sindir. Maybe next time ada budak yang sesorang memang nak kena buli. You got that?! Okay thanks for reading! <3


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.