//SWEETHEART ;
I Don’t Know You Like Old :’(
Thursday, 10 January 2013 @ 23:17 | 0 Comment [s]



Firstly, aku tahu kau benci aku tapi aku nak kau tahu satu jek, aku selalu ingat kau. Time kau dah benci aku tuhh, kau ibarat Pelangi Senja. Kay aku sedar aku siapa. Inilah perkara pertama yang aku pernah alami. Mungkin sekarang aku tak dapat terima kenyataan, tapi untuk melupakan apa dah terjadi sekarang niyhh mungkin mengambil masa yang lama. Mungkin kau anggap aku dah tak wujud dalam hati kau. Secondly, aku sayang kau sesangat tapi aku fikir kau lelaki yang boleh buat aku bahagia didunia niyhh tapi semua bukan yang aku impikan. Selama niyhh aku bina hati untuk kau dan aku dan semua hancur. Thirdly, apa salah aku kat kau, aku mintak maaf sesangat. Mungkin aku tak perasan kesalahan aku kat kau. Forthly, kalau kau nak benci aku sekalipun anggap aku dah mati kat dalam hati kau dan anggap aku bukan EX GF kau. Maybe ini jalan yang terbaik tapi mengambil masa yang lama. Aku berjanji kalau suatu saat aku dapat lupakan kau, aku takkan mengaku kau EX BF aku sebab kau benci aku sesangat. Pasangan lain putus bukan macam niyhh. Airmata sahaja dapat teman aku jika dalam kerinduan :’) Doakan aku kalau kau nak aku lupakan kau. Tapi satu jek, aku tak boleh benci kau sebab aku still sayang kat kau </3

Happy Birthday Ady! May God Bless You! And what you wish it maybe it’s comes truthly one day. I accept whatever your decision on me.
For last time “ILOVEYOU” </3


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.