//SWEETHEART ;
Adakah ini kenyataan? :*
Saturday, 12 January 2013 @ 03:13 | 0 Comment [s]

Semalam pukul 1.12 pagi Ady text aku, tetiba dia cakap “kenapa kau selalu kacau hidup aku? Aku ada buat salah ke kat kau? Okay, aku minta maaf kalau aku buat salah kat kau, Kalau kau nak, esok kita jumpa kejap. Because aku nak SPM. Kay bye. Salam Moga moga hidup kau bahagia tanpa aku” tapi time dia text aku, aku dah tidur dulu. Besoknya aku bangun ada 2 inbox. 1 dari maxis, 1 lagi dari Ady lah. Siapa lagi kan kan? :* Tapi time tuh aku macam tak perasan langsung. Ya Allah! Serius aku niy sekarang macam tak nampak dan tak perasan apa apa. Pastuhh aku terus siap siap nak pergi sekolah sebab ada Aktiviti Kokurikulum. Hmm kali pertama pakai baju banduan sekolah. Dah macam sekolah juvana dah. Haha XD



Pepagi buta Ieqa dengan Ayid dah ada kat bustop. Aku yang bangun awal pun kalah. Hahaiii -..- apalah. Takpalah asalkan tak tertinggal bas. Time tengah lepak dengan Ieqa dengan Ayid, firasat aku mengatakan macam ada orang text aku, sekali aku tengok inbox dari Maxis dengan Ady text. Padahal tadi pagi aku dah check handphone aku, tapi rasa tak perasan yang dia text aku. Dia text aku panjang lebar. Hmm ada lah sikit kecik hati. Aku balas text dia 2 kali tapi dia off handphone. Pada mula tuhh aku ingatkan dia text aku tu last warning dan last time to meet. Hmm. Sekali time aku makan burger kat giant dia balas text aku yang pagi tadi. Hahaiii :’) macam tak sangka dan hati pun berbunga gilaaa! Tapi dia still main “kau aku”. Hmm takpa asalkan terubat sikit rindu aku kat dia kan? Alhamdulillah :’) Terima kasih Ya Allah, kau mendengar doaku selama ini :’)




Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.