
|
Adakah ini kenyataan? :*
Saturday, 12 January 2013 @ 03:13 | 0 Comment [s]
Semalam
pukul 1.12 pagi Ady text aku, tetiba dia cakap “kenapa kau selalu kacau hidup
aku? Aku ada buat salah ke kat kau? Okay, aku minta maaf kalau aku buat salah
kat kau, Kalau kau nak, esok kita jumpa kejap. Because aku nak SPM. Kay bye.
Salam Moga moga hidup kau bahagia tanpa aku” tapi time dia text aku, aku dah
tidur dulu. Besoknya aku bangun ada 2 inbox. 1 dari maxis, 1 lagi dari Ady lah.
Siapa lagi kan kan? :* Tapi time tuh aku macam tak perasan langsung. Ya Allah!
Serius aku niy sekarang macam tak nampak dan tak perasan apa apa. Pastuhh aku
terus siap siap nak pergi sekolah sebab ada Aktiviti Kokurikulum. Hmm kali
pertama pakai baju banduan sekolah. Dah macam sekolah juvana dah. Haha XD
Pepagi
buta Ieqa dengan Ayid dah ada kat bustop. Aku yang bangun awal pun kalah.
Hahaiii -..- apalah. Takpalah asalkan tak tertinggal bas. Time tengah lepak
dengan Ieqa dengan Ayid, firasat aku mengatakan macam ada orang text aku,
sekali aku tengok inbox dari Maxis dengan Ady text. Padahal tadi pagi aku dah
check handphone aku, tapi rasa tak perasan yang dia text aku. Dia text aku
panjang lebar. Hmm ada lah sikit kecik hati. Aku balas text dia 2 kali tapi dia
off handphone. Pada mula tuhh aku ingatkan dia text aku tu last warning dan
last time to meet. Hmm. Sekali time aku makan burger kat giant dia balas text
aku yang pagi tadi. Hahaiii :’) macam tak sangka dan hati pun berbunga gilaaa!
Tapi dia still main “kau aku”. Hmm takpa asalkan terubat sikit rindu aku kat
dia kan? Alhamdulillah :’) Terima kasih Ya Allah, kau mendengar doaku selama
ini :’)
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |