//SWEETHEART ;
Adakah Dia Aku Punya? :/
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:03 | 0 Comment [s]



Hmm. Kekadang aku tak paham dengan Fauzan niy. Buat aku risau hari hari. Haihh -,- stres aku dibuatnya, cukuplah aku stres dengan kerja BM. Niy dengan Fauzan pun aku tak paham. Hmm, sekarang dia niy tinggi gegila. Aku dari tahun lepas yang pendek macam sama jek. Hmm, takpa orang cakap kalau kecik niy comel :’) Hmm sekarang persoalannya sekarang, aku niy nanti jadi milik dia ke macam dulu. Aku serius gila rindu suasana kita yang dulu. Hmm, aku asyik teringat time dia oncall aku memalam, bulan puasa pulak tuh. Hmm, Ady tuhh aku ketepikan dulu sebab dia tak angkat phone bila aku call, aku text pun tak buat call me back. Biasanya kalau aku call dia buat call me back. Tapi aku tak tahu lah kenapa dengan dia tuhh. Anyway dia tak pernah pujuk aku. Kay takpaa, sabar selagi mampu. Mungkin bukan sekarang waktunya dan semua terjadi ada hikmahnya. Allah sahaja menentukan segalanya :’)
Alhamdulillah <3


Older Post | Newer Post

I know you guys like musics :) Let's enjoy it while you read (>.0)


Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)

Story About Links




This template was created by AdillaShahirah. Thanks for the coding Yaya & Faqihah. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.