
|
Adakah Dia Aku Punya? :/
Wednesday, 23 January 2013 @ 19:03 | 0 Comment [s]
Hmm.
Kekadang aku tak paham dengan Fauzan niy. Buat aku risau hari hari. Haihh -,-
stres aku dibuatnya, cukuplah aku stres dengan kerja BM. Niy dengan Fauzan pun
aku tak paham. Hmm, sekarang dia niy tinggi gegila. Aku dari tahun lepas yang
pendek macam sama jek. Hmm, takpa orang cakap kalau kecik niy comel :’) Hmm
sekarang persoalannya sekarang, aku niy nanti jadi milik dia ke macam dulu. Aku
serius gila rindu suasana kita yang dulu. Hmm, aku asyik teringat time dia
oncall aku memalam, bulan puasa pulak tuh. Hmm, Ady tuhh aku ketepikan dulu
sebab dia tak angkat phone bila aku call, aku text pun tak buat call me back.
Biasanya kalau aku call dia buat call me back. Tapi aku tak tahu lah kenapa
dengan dia tuhh. Anyway dia tak pernah pujuk aku. Kay takpaa, sabar selagi
mampu. Mungkin bukan sekarang waktunya dan semua terjadi ada hikmahnya. Allah
sahaja menentukan segalanya :’)
Alhamdulillah
<3
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |