
|
OneDay It's Truely :')
Saturday, 22 December 2012 @ 05:51 | 0 Comment [s]
Dear Lela,
Aku tahu kau sedih sebab dia nak
pindah. Kau macam tak rela dia pindah Tiram. Tapi kau kena ingat, dia kan dah
cakap dia sentiasa ingat dekat kau. Setiap pertemuan mesti ada perpisahan.
Kalau aku jadi kau punn aku sedih jugak. Dia cakap dekat aku dia pun tak nak pindah.
Tapi dia nak tinggal dengan sapa kalau family dia pindah. Dia cakap dia nak kau
benci dia gegila kat sebab DIA TAK NAK KAU SEDIH BILA DIA PERGI NANTI. Maybe
dia susah hati nanti kalau nak pergi tapi kau tengah sedih. Bukan kau sorang
jek macam niy tapi beribu ribu orang macam niy tau. Kalau kau tak rela rasa
berat hati nak lepaskan dia, kau terpaksa RELAKAN hati kau. Ini ujian Allah.
Kau kena terima. Cuma sekarang kau berdoa banyak banyak. Aku pun macam tak
percaya yang ida akn pindah. Tapi kalau dia lah jodoh kau, nanti korang bersama
kembali. Jangan takut Lela, Allah Maha Adil. Tapi kau berbaik lah dengan dia.
Kesian dia. Tegur tegur lah, jangan buat tak tahu. This is your last chance.
Ataupun korang hang sesama macam time raya ke. Jangan nanti kalau dia pergi
time tuhh kau tak tinggalkan apa apa kenangan terakhir nanti. Lagipun aku tahu
korang masih saling menyayangi. Aku sebagai kawan kau, aku nak bagi semangat
kat kau. Okay! Move On And Fake Smile !
|
![]() ![]()
Bismillahirahmannirrahim :) Saya Nadzirah owner kpd blog ini. Terima kasih kerana sudi membaca atau memahami :) Harap anda semua suka blog saya :)![]() ![]() |